Biuro Jakości Kształcenia
Autor:
MB, Biuro Jakości Kształcenia
Ostatnia modyfikacja:
środa, 20 czerwca 2018 roku, 14:46
Biuro Jakości Kształcenia utworzone zostało Zarządzeniem Rektora UG nr 89/R/13 z dnia 4 października 2013 roku.
Do głównych zadań Biura Jakości Kształcenia należy:
- zapewnienie obsługi administracyjnej Uczelnianego Zespołu ds. Zapewniana Jakości Kształcenia, Pełnomocnika Rektora ds. Zapewniania Jakości Kształcenia oraz współpraca z Wydziałowymi Zespołami ds. Zapewniana Jakości Kształcenia;
- monitorowanie jakości kształcenia na wszystkich formach studiów poprzez organizowanie badań służących pomiarowi jakości kształcenia wśród studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych, nauczycieli akademickich oraz innych pracowników Uniwersytetu Gdańskiego oraz poprzez analizę i publikowanie wyników ww. badań;
- rozpowszechnianie informacji dotyczących zagadnień związanych z zapewnianiem jakości kształcenia;
- realizacja i koordynowanie działań podejmowanych w ramach Wewnętrznego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia;
- współpraca z Biurem Rekrutacji, Biurem Karier, Pełnomocnikiem Rektora ds. Kontaktów z Pracodawcami oraz ze stowarzyszeniami absolwentów działającymi przy UG;
- współpraca z wydziałowymi zespołami ds. akredytacji oraz przygotowywanie zestawień i analiz porównawczych wyników postępowań akredytacyjnych;
- obsługa konferencji i seminariów jakościowych i dydaktycznych;
- uczestnictwo w projektach w zakresie jakości kształcenia realizowanych przez Uniwersytet Gdański.